Τα στελέχη της επιστημονικής ομάδας του Κέντρου Πρόληψης "ΟΑΣΙΣ" θα πραγματοποιήσουν στις 16 & 17 Δεκεμβρίου και ώρα 14:00 - 17:00, βιωματικό σεμινάριο με θέμα: "Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης", το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το σεμινάριο διοργανώνεται σε συνεργασία με το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων (ΣΣΝ) και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το σχολείο σήμερα δεν είναι μόνο πηγή της γνώσης, ούτε αποτελεί το αποκλειστικό πεδίο της κοινωνικοποίησης των νέων. Ο εκπαιδευτικός έχει αναλάβει και άλλους ρόλους δύσκολους και πολύπλοκους για τους οποίους συνήθως δεν είναι εκπαιδευμένος. Οι εκπαιδευτικού καλούνται να λειτουργήσουν όχι μόνο ως διαμεσολαβητές της γνώσης αλλά και ως διαχειριστές σχέσεων, ψυχοθεραπευτές, οδηγοί και πρότυπα του ηθικού βίου, υποστηρικτές και προστάτες της νεότητας.
Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικού είναι η ανάγκη αντιμετώπισης των παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς. Αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Η καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων επιφέρει μείωση ή και εξάλειψη των παραγόντων επικινδυνότητας, προλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο τη δημιουργία προβλημάτων συμπεριφοράς.
Το σχολείο σήμερα δεν είναι μόνο πηγή της γνώσης, ούτε αποτελεί το αποκλειστικό πεδίο της κοινωνικοποίησης των νέων. Ο εκπαιδευτικός έχει αναλάβει και άλλους ρόλους δύσκολους και πολύπλοκους για τους οποίους συνήθως δεν είναι εκπαιδευμένος. Οι εκπαιδευτικού καλούνται να λειτουργήσουν όχι μόνο ως διαμεσολαβητές της γνώσης αλλά και ως διαχειριστές σχέσεων, ψυχοθεραπευτές, οδηγοί και πρότυπα του ηθικού βίου, υποστηρικτές και προστάτες της νεότητας.
Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικού είναι η ανάγκη αντιμετώπισης των παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς. Αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Η καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων επιφέρει μείωση ή και εξάλειψη των παραγόντων επικινδυνότητας, προλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο τη δημιουργία προβλημάτων συμπεριφοράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου