Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου!

Τα συναισθήματα είναι σαν το θερμόμετρο - μας επισημαίνουν τι συμβαίνει, τι πρέπει να κάνουμε για να φροντίζουμε τον εαυτό μας, τι είναι σημαντικό για μας. Ακόμη κι αν προσποιούμαστε πως δεν αισθανόμαστε, τα συναισθήματα υπάρχουν. Δε φεύγουν. Όσο και αν τα αγνοούμε ή τα κρύβουμε, τα συναισθήματα θα βρουν τρόπο να εκδηλωθούν.

Ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο έκφρασης των συναισθημάτων του. Τα στάδια έκφρασης των συναισθημάτων θα μπορούσαν να είναι τα εξής:
α. Σταματώ και σκέφτομαι πώς αισθάνομαι. Παρατηρώ πως αντιδρά το σώμα μου
β. Αποφασίζω τι είναι τελικά αυτό που αισθάνομαι.
γ. Σκέφτομαι τις επιλογές μου. - Ας μη μιλήσω - Ας απομακρυνθώ - Λέω στον άλλον πως νιώθω - Εκφράζω τα συναισθήματα μου με ασφαλή τρόπο
δ. Κάνω πράξη την καλύτερη επιλογή μου
*πηγή (εκπαιδευτικό υλικό αγωγής υγείας "Στηρίζομαι στα πόδια μου")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου